Synpunkter och klagomål

Information        

En positiv utveckling för våra barn och ungdomar förutsätter goda möjligheter att föra fram klagomål. Vårt mål är att du skall känna att all personal snabbt och konstruktivt tar hand om dina klagomål och därför är det viktigt att du vet vart du ska vända dig.  Inom Storforss kommun använder vi följande modell:

  1. I första hand ska du vända dig till den personal som arbetar närmast ditt barn eller den personal du själv anser berörs.
  2. Om du efter samtal med personalen fortfarande har klagomål kontaktar du ansvarig förskolechef eller rektor.
  3. Om du efter ovanstående kontakter fortfarande har klagomål kontaktar du verksamhetschef Ingmarie Thyr, tel 65205. Vår erfarenhet är att det personliga samtalet ger bäst förutsättningar att lösa den uppkomna situationen men du kan naturligtvis använda denna e-tjänst .

Även om vi inte kan lämna svar direkt, kommer du att kontaktas så snart som möjligt, dock senast inom två veckor.

För att överklaga ett beslut, läs mer här>

Kontaktuppgifter (Om du vill ha svar måste uppgifter fyllas i)
User information









Kontakt


Länkar


Senast publicerad av Kristina Elmström 2015-09-03